صفحه نخست فروشگاه  | تماس با مدیر | درآمد برای صاحبان فروشگاه |بيزنا

نام کالا قیمت تعداد حذف
اگر بدنبال یک ساعت شیک و زیبا با طراحی خلاقانه برای خود هستید. اگر میخواهید هدیه ای منحصر به فرد و غافلگیر کننده تهیه کنید، اگر از مدهای تکراری خسته شده اید و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید، ساعت GUCCI طرح حریر را به شما پیشنهاد میکنیم.



قيمت
 280000ریال
تعداد انبار:0
ساعت GUCCI طرح حریر

اگر بدنبال یک ساعت شیک و زیبا با طراحی خلاقانه برای خود هستید.

 اگر میخواهید هدیه ای منحصر به فرد و غافلگیر کننده تهیه کنید،

 اگر از مدهای تکراری خسته شده اید

و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید،

ساعت GUCCI طرح حریر را به شما پیشنهاد میکنیم.

ساعتی که هم ساعت است و هم دستبند.

با بندی خلاقانه که بصورت دورپیچ روی دست خودنمایی میکند

به انضمام صفحه ای شیک و با بهره گیری از موتور با کیفیت

فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به تهیه ساعت GUCCI طرح حریر نمایید.

ساعت GUCCI طرح حریر


مدتی است شاهد آن هستیم که فروشگاههای اینترنتی از ایران به محصولاتی جدید و متنوع در زمینه ساعت روی آوردند و بعضا با مدلی متفاوت و جذاب و از همه مهمتر، در شان یک کاربر ایرانی ، به نیاز آنها پاسخ میدهند. نیازی که همیشه وجود داشته و امروزه رنگ و بویی تازه به خود گرفته است.

فروشگاه اینترنتی ما نیز از همان ابتدا با تاکید بر نو آوری و خلاقیت ، ساعت های زیبا و جذاب را به فراخور زمان در معرض دید علاقمندان و خریداران محترم قرار داد.

مفتخریم اعلام کنیم بار دیگر یک ساعت فوق العاده شیک و جذاب ، با طراحی کاملا متفاوت برای شما در نظر گرفته ایم تا به اعتماد شما کاربران گرامی پاسخ بدهیم


ساعت GUCCI طرح حریر


بسیاری از افراد علاقه دارند تا هدیه ای زیبا را با چاشنی غافلگیری یا سورپرایز، برای دوستان و آشنایانشان تهیه کنند. هدیه ای که علاوه بر زیبایی گویای به خرج دادن سلیقه در انتخاب و تهیه آن باشد. این به این معنی نیست که حتما هدیه باید از کره مریخ آمده و یا درجه یک ترین وسیله موجود در بازار باشد!. خیر ، بلکه هدف چیزی فراتر از آن است و آن جذابیت یک هدیه است . تا بتواند بوسیله آن میزان اهمیت فرد گیرنده را برای او و خود به اثبات برساند


ساعت GUCCI طرح حریر


یک دست نوشته دلنواز ، یک گل سرخ ، یک کارت تبریک، گردنبندی خوش تراش، شالی لطیف و خوش رنگ ، ساعتی جذاب با طراحی خاص و... ، همه و همه را میتوان بعنوان هدیه انتخاب کرد. اما خاص بودن هدیه مساله ای دیگر است.

پس اگر دنبال هدیه ای خاص هستید ، ما به شما محصولی با نام ساعت GUCCI طرح حریر را معرفی میکنیم. هدیه ای که مصداق ضرب المثل معروف یک تیر و دو نشان است: هم دستبند، هم ساعت.


 
Share  تاریخ: 1392/05/15   مشاهده : 527

 

»امروز :  سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  54
»بازدید های امروز : 33
»بازدیدهای دیروز : 7
» بازدید کل :85285
تمام حقوق این سایت متعلق به گروه بیزنا می باشد بیزنا